Najčešća pitanja

Kako mogu da naručim proizvode sa sajta?

Poručivanje je jednostavno – dodajte željene proizvode u korpu, unesite podatke za dostavu i izaberite način plaćanja.

Nakon potvrde narudžbine, dobićete e-mail sa detaljima porudžbine.

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje možete izvršiti na sledeće načine:

• Plaćanje pouzećem (prilikom preuzimanja)
• Uplatom na račun (podaci za uplatu će biti poslati nakon potvrde narudžbine)

Koliki je rok isporuke?

Većinu proizvoda isporučujemo u roku od 24-48h, ali u zavisnosti od dostupnosti proizvoda, krajnji rok isporuke je do 7 radnih dana.

Kolika je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine i vrednosti narudžbine. Dostava je besplatna za porudžbine preko 4.000 RSD.

Da li mogu lično da preuzmem porudžbinu?

Da, možete preuzeti porudžbinu u našoj radnji na adresi:

📍 Doktora Pantića 96, Valjevo

Prilikom naručivanja izaberite opciju "Lično preuzimanje".

Da li nudite garanciju na proizvode?

Da, svi proizvodi imaju garanciju.

Kako mogu da reklamiram proizvod?

Proizvod se može reklamirati u okviru trajanja garancije. Potrebno je da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona i dostavite račun kao dokaz kupovine.

Da li mogu da vratim proizvod ako mi ne odgovara?

Da, možete vratiti proizvod u roku od 14 dana ako nije korišćen i ako je u originalnom pakovanju. Troškove povratne dostave snosi kupac.

Kako da znam da li je proizvod dostupan?

Na stranici proizvoda je označeno da li je proizvod dostupan na lageru. Ako proizvod trenutno nije dostupan, možete nas kontaktirati za više informacija.

Da li radite popuste za majstore ili veće kupovine?

Majstori i pravna lica mogu ostvariti posebne pogodnosti. Za više informacija, kontaktirajte nas direktno.

Stojimo vam na raspolaganju

Kontaktirajte nas